کراتین بلید اسپرت 300 گرمی/Creatine Blade Sport 300g

0
اورجینال
3-4
پیشنهادی

تاریخ انقضا: بیش از یک سال

پودر کراتین بلید اسپرت حاوی ۱۰۰ درصد کراتین منوهیدرات میکرونیزه در افزایش استقامت، تحریک عضلات جدید، تقویت قدرت و توان عضلانی نقش دارد.

حداکثر تا 4 روز دیگر تحویل بگیرید
950/000 تومان
ارسال رایگان

حداقل خرید 250هزار

باز پرداخت پول

ضمانت 7روزه

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

معرفی بررسی و نقد محصول

کراتین مهم ترین مکملی است که ورزشکاران استفاده می کنند. مصرف کراتین در میان ورزشکاران و بدنسازان به منظور عضله سازی، بهبود قدرت و عملکرد ورزشی بسیار محبوب است.

کراتین یک ماده ی طبیعی است که به مقدار فراوان در عضلات اسکلتی وجود دارد. علاوه بر این که کراتین را می توان از طریق مکمل ها یا رژیم غذایی (گوشت قرمز و ماهی) دریافت کرد، توسط بدن نیز از اسیدهای آمینه گلایسین، متیونین و آرژینین ساخته می شود. این ترکیب به ماهیچه ها کمک می کند تا در حین تمرینات سنگین یا شدید انرژی تولید نمایند.

حدود 95? کراتین بدن به صورت فسفوکراتین در عضلات ذخیره می شود و نقش مهمی را در فراهم کردن سوخت برای عضلات، بر عهده دارد. 5? دیگر در مغز، کلیه و کبد یافت می شود.

یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین نقش هایی که کراتین بر عهده دارد فراهم کردن فسفر برای بازسازی مولکولی با انرژی بالا به نام ATP می باشد که حین فعالیت بدنی شکسته شده و به عنوان سوخت و تأمین کننده انرژی، برای انقباض عضلانی در دسترس قرار می گیرد. سیستم کراتین فسفات مهمترین و سریع ترین منبع سوخت در بدن است و برای تمرین های قدرتی و حرکات سرعتی در ده ثانیه اول ورزش کاربرد دارد.

کراتین هم می تواند باعث افزایش عضله سازی در طولانی مدت شده و هم می تواند باعث افزایش حجم عضلات در کوتاه مدت شود. مکمل های کراتین به فرم های مختلف از جمله پودر، مایع و قرص در دسترس هستند.

به دنبال مصرف مکمل کراتین، سطح کراتین عضلات افزایش یافته و در نتیجه انرژی بیشتری تولید خواهد شد. به همین دلیل، برخی از افراد برای افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد ورزشی از کراتین استفاده می کنند. کراتین در تمرینات ورزشی سرعتی و شدید، ضمن کاهش تولید اسید لاکتیک، مانع از خستگی شده و مدت تمرین شدید را طولانی تر می کند.

 

کراتین یکی از منابع ذخیره انرژی به خصوص در فعالیت‌ها و ورزش‌های سرعتی و انفجاری است. در صورتی که از مکمل‌های این ماده استفاده می‌کنید افزایش قابل توجه سرعتی و توده بدون چربی بدن را شاهد خواهید بود.

مهم‌ترین اثر شناخته شده از مصرف کراتین، کمک به افزایش وزن شما است. البته این عمل به صورت مستقیم اتفاق نیوفتاده و لازم است با یک گینر مصرف شود.

ویژگی های پودر کراتین بلید اسپرت

  • پشتیبانی از توان و قدرت عضلانی در کنار تمرین با شدت بالا
  • تحریک عضلات جدید
  • تقویت قدرت و توان
  • افزایش استقامت

چطور مصرف کنیم

در زمان بارگیری (هفته اول مصرف) یک اسکوپ (معادل ۵ گرم پودر) همراه با وعده‌های غذایی صبح، ظهر، عصر و یک اسکوپ قبل از خواب به مدت ۴-۵ روز مصرف شود.

بعد از بارگیری یک اسکوپ (معادل ۵ گرم پودر) همراه با وعده غذایی یا بلافاصله بعد از تمرین با شکم خالی و همراه با شیک پروتئین میل شود. به ازای هر ۵ گرم پودر ۴۰۰ میلی لیتر مایعات توصیه می‌شود.

 

نظرات مشتریان

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

افزودن

افزودن

ارزیابی کاربران از " کراتین بلید اسپرت 300 گرمی/Creatine Blade Sport 300g "
0
7860c31fb3c069241edbd36b22920976af5d9f12 1625475977
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.